سبد خرید

واکنش مارک زاکربرگ به اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro)

ویژن پرو (Vision pro) مارک زاکربرگ

فهرست مطالب

«هر دمویی که آنها نشان دادند شخصی بود که خودشان روی یک مبل نشسته بودند.»

در WWDC 2023 روز دوشنبه، اپل از اپل ویژن پرو، هدست واقعیت افزوده مورد انتظار خود رونمایی کرد.

برخلاف متا کوئست و متا کوئست پرو، اپل ویژن پرو با حرکات چشم و حرکات دست بدون نیاز به کنترلر کنترل می شود، دارای صفحه نمایش شفاف و سبک تر است.

اما تمام این فناوری های پیشرفته با هزینه همراه است. اپل ویژن پرو اپل از 3500 دلار در مقایسه با Meta Quest Pro که از 1000 دلار شروع می شود، شروع می شود.

ابتدا، او واکنش خود را نسبت به جنبه‌های فنی به اشتراک گذاشت و گفت که Vision Pro که فناوری گران‌تر را در اولویت قرار می‌دهد و به قدرت محاسباتی بیشتری نیاز دارد.

زاکربرگ گفت: «من می‌توانم بگویم خبر خوب این است که هیچ نوع راه‌حل جادویی برای محدودیت‌های قوانین و فیزیک وجود ندارد که تیم‌های ما تاکنون کاوش نکرده و به آن فکر نکرده‌اند».

مدیر عامل متا سپس در مورد تفاوت های فلسفی بین اپل و متا صحبت کرد که ارزش ها و ماموریت شرکت ها را در تضاد قرار می دهد.

البته این موضوع باعث شد تا زاکربرگ در مورد متاورس صحبت کند که در جریان سخنرانی WWDC اصلاً به آن اشاره نشد. او گفت: “چشم انداز ما برای فراجهان و حضور اساسا اجتماعی است.

این در مورد افراد است که به روش های جدید تعامل می کنند و به روش های جدید احساس نزدیکی می کنند.” “دستگاه ما نیز در مورد فعال بودن و انجام کارها است.

در مقابل، هر دمویی که آنها نشان دادند شخصی بود که به تنهایی روی یک مبل نشسته بود.” خب! حالا شما مالک آن هستید.

از نظر زاکربرگ، Meta Quest ابزاری برای ایجاد جوامع مجازی و فعال بودن است، در حالی که اپل ویژن پرو برای نشستن و تنها بودن است.

منبع : mashable

برای آموزش های بیشتر و اخبار بروز گیم و تکنولوژی به بلاگ آموزشی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید