سبد خرید

قوانین و مقررات | حریم شخصی سایت وان گیفت کارت

حریم خصوصی کاربران :

برای سایت وان گیفت کارت مهم ترین فاکتور، کاربران آن و اطلاعات شخصی آنها مانند نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره همراه است. کاربران عزیز ازین بابت کاملا به ما اطمینان داشته باشند.

خرید گیفت کارت :

الف -گیفت کارت های سایت وان گیفت کارت با پایین ترین قیمت در بازار ایران در اختیار شما کاربران و مشتریان عزیز قرار می گیرد لذا برای فراهم کردن چنین بستری برای دریافت کد گیفت کارت خود باید مدتی صبر پیشه کنید تلاش ما این است و در اکثر اوقات کد گیفت کارت ها کمتر از 1 ساعت به دست شما می رسد اما بازار آنلاین و دسترسی ما ممکن است تا 5 ساعت هم زمانبر باشد. پیشاپیش قدردان صبر شما خواهیم بود و آینده سایت را درخشان و سریع پیش بینی خواهیم کرد.

ب – خریداران و کاربران عزیز کمال دقت را در خرید گیفت کارت مورد نظر (پلتفرم گیفت کارت، قیمت و ریجن ) بکنند زیرا متاسفانه بستر برای مرجوع کد خریداری شده اشتباه را نداریم.

پ – کاربران و خریدارن عزیز در صورت درخواست لغو خرید و استرداد هزینه، پس از 1 ساعت از ثبت خرید 90% پس از گذشت 1 روز 50% از مبلغ کل را استرداد خواهیم داد و اما پس 2 روز 100% هزینه سوخت خواهد شد و این قوانین به علت محدویت های ارزی و دلاری بازار آنلاین می باشد . لذا با دقت کامل نسبت به خرید اقدام نمایید. 

ج – تمامی مطالب آموزشی شارژ گیفت کارت های مختلف در سایت موجود می باشد ( بلاگ آموزشی ) در صورت نیاز از مطالب آموزشی دیگر سایت ها استفاده نمایید. لذا قبل از خرید کاملا از نحوه شارژ و ریجن پلتفرم خود مطمئن شوید. سایت وان گیفت کارت تنها مسئولیت فروش محصول باکیفت را تضمین می کند و در قبال شارژ آن تنها می توانیم شما عزیزان را تا جای ممکن راهنمایی کنیم.

د – گیفت کارت ها کاملا اورجینال و با پین کد و سریال نامبر شرکت معتبر خریداری می شود از این روی کاملا با خیال راحت گیفت کارت مد نظر خود را خریداری کنید و اقدام به شارژ نمایید.

ه – گیفت کارت ها از طریق پیامک، ایمیل و پنل کاربری برای شما خریداران ارسال می شود.

احراز هویت

فعلا برای سایت وان گیفت کارت نام و نام خانوادگی ایمیل و تلفن همراه کافی خواهد بود . در ادامه اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از کاربران باشد 100 درصد اقدام به برنامه ی کامل احراز هویت تصویری می نماییم.

پشتیبانی :

تمامی کاربران عضو (خریداران) و غیر عضو سایت وان گیفت کارت در صورت سوال یا مشکل پیش آمده می توانند از طریق شبکه های اجتماعی و تلفن تماس ثبت شده ( اینجا ) از ساعت 8 صبح – 11 شب ارتباط برقرار کنند.