سبد خرید

مورتال کمبت 1 یا مورتال کمبت 12: هر آن چیزی که تا به امروز می دانیم

مورتال کمبت 1 یا مورتال کمبت 12

فهرست مطالب

تریلر رسمی مورتال کمبت 1 ( مورتال کمبت 12) :

ابتدا در ویدیو زیر تریلر رسمی مورتال کمبت 1 را به تماشا بشینیم..

سیستم Kameo مورتال کامبت 1 به من امکان می دهد خلاقیت واقعی داشته باشم

این سوالی است که استودیوی NetherRealm باید هنگام توسعه ادامه بازی فوق محبوب Mortal Kombat 11 از خود بپرسد. قسمت بعدی آن باید راهی برای بالابردن آن، هم از نظر تلفات وحشی و هم از نظر سیستم های اصلی مبارزه پیدا کند. این نیاز به خلاقیت زیادی دارد و این کلمه در هنگام نمایش مورتال کمبت 1 در جلوی ذهن من است.

به‌عنوان بخشی از جشنواره بازی تابستانی امسال، من به طور عملی با بازی مبارزه‌ای آینده روبه‌رو شدم، مسیر خود را در یک برج گذراندم و سیستم‌های جدید آن را آزمایش کردم. چیزی که من به سرعت فهمیدم این بود که چقدر فضا برای خلاقیت در مبارزه باقی می گذارد. این به لطف سیستم Kameo آن است، یک نوآوری کوچک اما تاثیرگذار که به نظر می رسد راه زیادی را برای تبدیل مورتال کمبت 1 به یک ورزش سرگرم کننده خونین برای تماشاگران انجام دهد.

Kameo خود را انتخاب کنید

بخش اعظم دموی من از من می خواهد که چهار مبارزه را در قالب یک برج کامل کنم. من کیتانا را انتخاب می‌کنم تا با سیستم ترکیبی ساده و شماره‌گیری Mortal Kombat آشنا شوم. اصول اولیه نبرد به اندازه کافی آسان است، با حملات استاندارد، پرتاب ها و بلوک ها. درک همه چیز به اندازه کافی آسان است و به توضیح کمتری نسبت به Street Fighter 6 نیاز دارد.

ترکیب های هوایی بازگشته اند!

با این حال، یک پیچ بزرگ در همه اینها وجود دارد: Kameos. این یک سیستم آسان است؛ تنها کاری که باید انجام دهم این است که سپر سمت راست و جهتی را فشار دهم تا آنها حرکتی را انجام دهند. من سونیا را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب می کنم و با چند تا از کمک های او بازی می کنم. به عنوان مثال، در یک حمله او از فاصله دور با انرژی بنفش شلیک می کند. ورودی دیگر این است که او در هوا زیپ می زند تا به سمت حریف در هوا بپرد.

این همان حمله هوایی است که باعث شد من به پتانسیل این سیستم پی ببرم. بگو من یک دشمن را به هوا می کوبم. اگر زمان را درست بنویسم، می توانم از سونیا بخواهم که آنها را از آسمان رهگیری کند تا ترکیب من را گسترش دهد. یا شاید من سعی می کنم یکی از طرفداران کیتانا را به سمت دشمنم پرتاب کنم، اما آنها از روی آن می پرند. با زمان مناسب، می توانم سونیا را بفرستم تا آنها را به خاطر آن حرکت مجازات کند. این یک سیستم قدرتمند است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بیشترین بهره را از یک ترکیبی ببرند. تصور می‌کنم به حرفه‌ای‌ها این امکان را می‌دهد تا سکانس‌های شگفت‌انگیزی داشته باشند که جمعیت را در Evo شگفت‌زده کند. من در Summer Game Fest با طراح اصلی سیستم‌ها Derek Kirtzic صحبت کردم، که جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه چیزی سیستم جدید را بسیار خاص می‌کند، توضیح داد. آنها نه تنها می توانند حرکات خلاقانه تری را انجام دهند، بلکه Kameos حتی می تواند به تعادل بین مبارزان کمک کند و به بازیکنان اجازه دهد سبک بازی خود را سفارشی کنند.

Kirtzic به Digital Trends می‌گوید: «آزادی که در اجرای آن دارید… می‌توانید Kameo را انتخاب کنید که یا مکمل شما باشد یا شکافی را پر کند.» «بگویید که می‌خواهید نقش یک شخصیت منطقه‌بندی را بازی کنید، بنابراین لزوماً حملات نزدیک زیادی خواهید داشت. Kameo شما می‌تواند آن شکاف را پر کند، جایی که آنها چیزی هستند که شما از نزدیک استفاده می‌کنید. ترکیب های هوایی … ترکیب های هوایی بازگشته اند! شما می توانید مردم را از روی زمین پرتاب کنید، به هوا برگردید … بسیار سرگرم کننده است و احساس بسیار خوبی دارد. مقدار خالص ضرباتی که می‌توانید در طول یک کمبو انجام دهید بسیار خوب است. تقریباً می‌توانید یک کمبو را رها کنید و با همان ضربان آن را بردارید.»

اگرچه من فقط دو ترکیب شخصیت را در طول جلسه 30 دقیقه ای خود امتحان کردم، می توانم ببینم که این سیستم چقدر می تواند عمیق شود. این یک روش هوشمندانه برای ایجاد پویایی بیشتر و غیرقابل پیش‌بینی بودن مبارزان با مجموعه‌های حرکتی ثابت در نبرد است، که باعث می‌شود متای کمتری راکد شود که هر بار که یک شخصیت جدید Kameo به بازی اضافه می‌شود، به‌طور قابل توجهی تکامل می‌یابد.

کارش را تمام کن

البته، هیچ بازی Mortal Kombat بدون برخی از تلفات واقعاً نفرت انگیز کامل نخواهد بود. می‌توانم در طول زمان بازی‌ام، چند فینیشر شکم‌گردان را ببینم. در یک مسابقه، با پرتاب هواداران کیتانا، حریف را جلا دادم، هوادارانی که مانند اره‌های وزوز به اطراف می‌چرخند و دشمنم را به تلی از گوشت تبدیل می‌کنند. کاملاً غم انگیز و باشکوه بود.

با توجه به اینکه مورتال کمبت 1 بر روی کنسول‌های جدید اجرا می‌شود، می‌توانید تصور کنید که خشونت این بار چقدر جزییات دارد. ضربات مهلک نمای اشعه ایکس را نشان می‌دهد که من استخوان‌های حریف را به داخل غار می‌کنم، همراه با صداهای ناخوشایند ترقه. در یک مسابقه، ساب زیرو دو یخ را گرفت و آنها را به جمجمه من فرو برد، که باعث شد یک نمای اشعه ایکس از آنها که در مسیرشان به سمت مغزم به استخوان نفوذ می‌کردند. Mortal Kombat هرگز برای کسانی که شکم ضعیفی دارند نبوده است، اما جدیدترین نسخه به خصوص فراتر از آن است.

همانطور که بازی می کردم، شروع به تعجب کردم که آیا شاید NetherRealm نزدیک است که بیش از حد پیش برود. محدودیت خونخواهی سریال چیست؟ قبل از اینکه آن لحظات کمی بیش از حد واقعی شوند، گرافیک ها چقدر باید واقعی شوند؟

کرتزیچ می گوید: «ما هرگز نمی خواهیم از یک خط عبور کنیم. «ما همیشه می‌خواهیم مطمئن شویم که سطحی از زبان برای تلفات وجود دارد که در آن زخمی وجود ندارد. آیا آنها همچنان سرگرم کننده و احمق هستند؟. ما همیشه آن احساس سبکی را با آنها حفظ می کنیم. “این غیرممکن است که این اتفاق بیفتد” در مقابل تلاش برای انجام هر کاری که از خطی که بیش از حد واقع بینانه است عبور کند.

اینکه NetherRealm در اینجا از این آستانه عبور کرده است یا خیر، به احتمال زیاد بستگی به تک تک بازیکنان و تحمل آنها برای گور دارد. مطمئناً خیلی زیاد است، اما بسیاری از تلفاتی که من دیدم، کیفیت خارش و خراش را داشتند، با تمرکز بر انیمیشن های مرگ کارتونی. جانی کیج را دیدم که سر یک مبارز را به ستاره پیاده‌روی مشاهیر هالیوود کوبید و شخصیت دیگری را دیدم که به غول تبدیل شد و مانند یک حشره بر روی حریف خود قدم گذاشت.

اگرچه من کاملاً مطمئن نیستم که در مورد خشونت بیش از حد آن ایستاده‌ام، اما در حال حاضر احساس می‌کنم با انرژی خلاقانه بازی در مورتال کمبت 12 تسخیر شده‌ام. Kameos واقعاً احساس می‌کند که بازی را تغییر می‌دهد و مجموعه‌های حرکتی شخصیت‌ها را متنوع می‌کند.

مورتال کمبت 1 در 19 سپتامبر برای Xbox Series X/S، PlayStation 5، Nintendo Switch و PC عرضه می شود.

تمام شخصیت های تایید شده مورتال کمبت 12

در زیر لیستی از تمام شخصیت‌های تایید شده در مورتال کمبت 1 یا مورتال کمبت 12 تا کنون آمده است. لطفاً توجه داشته باشید که این فهرست تا حدی تکمیل شده است و با تأیید کاراکترهای بیشتر، آن را به روز می کنیم و به آن اضافه می کنیم. به راحتی این صفحه را نشانه گذاری کنید و با فاش شدن اطلاعات بیشتر به طور منظم به آن بازگردید.

همه شخصیت های تایید شده

جانی کیج

کنشی

کیتانا

کونگ لائو

لیو کانگ

میلینا

رایدن

عقرب

شانگ سونگ *

زیر صفر

* پیش سفارش منحصر به فرد

همه Kameos تایید شدند

گورو

جکس بریگز

کانو

کونگ لائو

عقرب

زیر صفر

سونیا بلید

استرایکر

آیا این راهنمای همه شخصیت‌های تایید شده در Mortal Kombat 1 برای شما مفید بود؟ حتما راهنمای Mortal Kombat 1 ما را مرور کنید و در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

درس هایی که یکی از خالقان مورتال کمبت 1 از یک حرفه افسانه ای آموخته است

اد بون، یکی از خالقان Mortal Kombat به Axios می‌گوید، کلید ساخت یک بازی ویدیویی عالی این است که بازیکن را قادر می‌سازد نسبت به کاری که انجام می‌دهد احساس خوبی داشته باشد و به او اجازه دهد احساس کند در حال انجام یک بازی فوق‌العاده است.

چرا مهم است: بون یکی از طولانی‌ترین بازی‌سازان فعال است که از سال 1986 در این زمینه و از سال 1992 روی سری بازی‌های مبارزه‌ای Mortal Kombat کار کرده است.

آن‌ها چه می‌گویند: بون در پاسخ به این سوال که چه درس‌هایی آموخته است، روی مفهوم رضایت بازیکن و ساخت دنباله‌هایی بیشتر از نسخه‌های زیباتر بازی گذشته تمرکز کرد.

او درباره ارائه دنباله‌ها گفت: «بزرگ‌ترین چیز این بود که به این سؤال پاسخ دهیم: «چرا باید به این موضوع اهمیت بدهم؟» “شما باید یک پاسخ فوری داشته باشید.”

او اهمیت ارائه و هیجان‌انگیز کردن بازیکن را به آموزش زیر نظر برنامه‌نویس بازی‌های آرکید و پیشگام یوجین جارویس (مدافع، روباترون) می‌داند. بون می گوید: «او در طول دو ماه بیشتر از چهار سال کالج به من یاد داد.

یک مفهوم خلق بازی از جارویس گیر کرده است: روی چیزی که بازیکن می بیند تمرکز کنید “بر خلاف آنچه در زیر کاپوت است.”

“حتی اگر با هم هک شده باشد، اما بازیکن در حال سرگرمی است، این یک بازی بهتر از یک تجربه کاملاً برنامه ریزی شده و کسل کننده است. این یک سرگرمی است.”

بین خطوط: بون در سال 1986 پس از مصاحبه برای شغلی که در ابتدا شامل برنامه نویسی ماشین های پین بال بود، در ویلیامز الکترونیک شروع به کار کرد.

تا سال 1989، او در حال ساخت بازی‌های ویدیویی بود – و به زودی در کنار جان توبیاس ایده‌ای را برای یک بازی مبارزه‌ای جدید که کنترل آن نسبتاً آسان بود، اما پر زرق و برق بود، ایجاد کرد.

Mortal Kombat پپسی را به Street Fighter’s Coke ثابت کرد، یک حس بازی‌های آرکید و خانگی که گیمرها آن را به خاطر نحوه بازی آن دوست داشتند – و علی‌رغم یا به دلیل حرکت‌های پایان‌دهنده «مرگبار» و چشم‌گیر آن.

اولین مورتال کامبت توسط چهار نفر ساخته شد که بون برنامه نویس بود اما کارهای طراحی زیادی هم انجام داد. با قسمت دوازدهم، مورتال کمبت 1، که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود، تیم اکنون بیش از 100 نفر دارد و بون به عنوان مدیر خلاق فرنچایز خدمت می کند و “کل بسته را نگه می دارد.”

بون فکر می‌کند که بخشی از چیزی که به MK کمک کرد تا محبوبیت خود را حفظ کند، سادگی نسبی کنترل‌های آن در مقایسه با سایر بازی‌های مبارزه‌ای است، یعنی ابزاری برای انجام حرکات وحشیانه‌اش: «من برخی از فرنچایزهای بازی‌های مبارزه‌ای واقعاً جالب را دیده‌ام که به تازگی مانع بزرگی داشتند. از ورود که می روم: جای تعجب نیست. شما نمی خواهید کسی بگوید: “من نمی توانم این کار را انجام دهم، بنابراین نمی توانم از این بازی لذت ببرم.”

بین خطوط: بون بازی‌های خشونت‌آمیز می‌سازد اما اطمینان می‌دهد که «آدم خشن نیست».

آیا او تا به حال در یک دعوای واقعی بوده است؟ “از دوران دبستان نه.”

او می‌گوید که او در حال توصیف چرخیدن در حین یک صحنه دندان‌کشیدن در یک نمایش ابرقهرمانی است.

او با تطبیق این موضوع با نماینده فرنچایز معروف خود، خاطرنشان می‌کند که اکثر مردم تلفات مورتال کامبت را مضحک می‌دانند: «۹۰ درصد واکنش‌ها خنده است.»

بله، اما: در سال 2019، Kotaku گزارش داد که برخی از توسعه‌دهندگان Mortal Kombat که با دقت صحنه‌های مرگبار گرافیکی را برای سریال ساخته‌اند، از کار آسیب دیده‌اند.

بون به Axios می‌گوید که این برای من نوعی خبری بود، اما در نتیجه، استودیو به کارکنان گفت که می‌توانند به بخش‌های دیگر بازی بروند. (یک زن و شوهر به بهترین شکلی که به یاد می آورد این کار را کردند.)

بعدی: بون مطمئن نیست که آیا مورتال کمبت را واگذار خواهد کرد یا نه.

این مجموعه 80 میلیون نسخه فروخته است و آثار اخیر تعداد زیادی را برای ناشر برادران وارنر به ثبت رسانده است.

من عاشق مورتال کمبت هستم. من همچنین احساس مسئولیت می کنم که آن را زنده نگه دارم.»

برای خبرنامه بازی Axios اینجا ثبت نام کنید.

توسعه دهندگان سوئیچ پورت مورتال کمبت 1 معرفی شدند

اگر می‌پرسید چه کسی مسئول این نسخه است، سؤالات متداول بازی رسمی در وب‌سایت Mortal Kombat 1 نشان می‌دهد که Shiver Entertainment (Mortal Kombat 11) در حال بازگشت است و Saber Interactive به کمک او می‌آید – که مسلماً به دلیل کار خود در این بازی شناخته شده است. پورت سوئیچ Witcher 3.

Comicbook.com همچنین اخیراً با درک کرتزیچ، طراح سیستم های اصلی NetherRealm در مورد انتشار سوییچ صحبت کرده است. او اشاره کرد که هدف از ارائه یک “محصول با کیفیت” به همه طرفداران چگونه است:

“بنابراین ما از نزدیک با نسخه سوئیچ کار نمی کنیم. بدیهی است که به آن نگاه خواهیم کرد، آن را بررسی خواهیم کرد. اما ما این را با گروه های برون سپاری خود داریم، همانطور که با MK11 انجام دادیم. و MK11 احساس خوبی داشت. در سوییچ عالی بازی کرد. و باز هم، این وظیفه ماست که مطمئن شویم این محصول یک محصول باکیفیت برای کاربران است، افرادی که همیشه آن را صددرصد خریداری می کنند.”

در “دست” خودمان با Mortal Kombat 1 در Summer Game Fest، ما یک انفجار مطلق داشتیم، اما در تعجب ماندیم که چگونه Switch قرار است با ارائه خیره کننده بازی همگام شود.

ست حرکت Mortal Kombat 1 Sub-Zero توسط Mustard در آماده سازی برای تست استرس آینده شکسته شد

بسیاری از سازندگان محتوا اخیراً این فرصت را پیدا کردند که فیلم Mortal Kombat 1 را ضبط کنند. ظاهراً کچاپ و موستارد از جمله بازیکنانی بودند که برای اولین بار برای آزمایش Mortal Kombat 1 دعوت شدند.

با در نظر گرفتن تست استرس Mortal Kombat 1، Mustard تصمیم گرفته است ویدیویی بسازد که نمای کلی از گیم پلی Sub-Zero را ارائه دهد. در طول ویدیو، Mustard به بررسی پوک‌های Sub-Zero، ویژگی‌های ویژه، ترکیب‌های زمینی، ترکیب‌های هوایی و شخصیت‌های Kameo می‌پردازد که به نظر می‌رسید به خوبی با آنها جفت می‌شود.

حرکات کلاسیک مانند Ice Ball، Ice Klone و Slide برای Sub-Zero بازگشته اند. با این حال، Sub-Zero به برخی از ویژگی‌های ویژه جدید مانند Ice Klone Charge، Diving Glacier (ضربه شیرجه) و Deadly Vapors (یک حمله ردیابی قابل مسدود شدن که در صورت تقویت می‌تواند منجمد شود) نیز دسترسی پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد که پوک «Down 1» در مقایسه با نحوه عملکرد پوک در مورتال کامبت 11 بسیار منفی‌تر است. از آنجایی که این حرکت در بلوک -9 است، اکنون می‌توانید بازیکنان را به خاطر تلاش برای اسپم کردن این حمله تنبیه کنید.

Sub-Zero “Down 2” به عنوان یک ضدهوایی قوی در مورتال کامبت 1 شناخته می شود زیرا نشان داده شده است که می تواند به طور مداوم در حملات پرش کند. به طور خاص، این حمله زاویه کاملی را که حریفان می خواهند در آن بپرند را پوشش می دهد.

Mustard خاطرنشان می کند که اصلی ترین چیزی که بازیکنان Sub-Zero ممکن است از نظر Kameo خود بخواهند ایمنی بیشتر است. به این ترتیب، Mustard نشان می‌دهد که Kano انتخاب خوبی برای Sub-Zero به نظر می‌رسد، زیرا بازیکنان می‌توانند یک رشته پرتاب ناامن را با Sub-Zero انجام دهند، اما با نگه داشتن حمله کمکی Kano در صورت مسدود شدن حمله، ایمن می‌مانند.

همه چیز را در ویدیوی زیر بررسی کنید:

راهنمای پیش‌سفارش مورتال کمبت 1، شامل Premium و Kollector’s Edition

مورتال کامبت بازگشته است. پس از یک فاصله چهار ساله، Mortal Kombat 1 قرار است همان اکشن خونین و کنترل‌های ساده اما سختی را ارائه دهد که بازی‌های مبارزه‌ای را برای بیش از 30 سال بسیار محبوب کرده‌اند. پیش‌سفارش‌های مورتال کمبت 1 که به‌عنوان یک راه‌اندازی مجدد نرم و دوازدهمین قسمت اصلی این فرنچایز عمل می‌کند، اکنون در سرتاسر وب ظاهر می‌شوند، بنابراین در اینجا چیزی است که باید بدانید.

مورتال کمبت 1 که توسط استودیوی NetherRealm توسعه یافته است، نسخه‌های بازسازی‌شده جدیدی از فهرست افسانه‌ای خود را با «روایت سینمایی کاملاً جدید که دارای پیچش‌های غیرمنتظره در رقابت‌های کلاسیک و داستان‌های اصلی برای گروه گسترده مبارزان افسانه‌ای است» ارائه می‌کند. همه از لیو کانگ تا ساب زیرو تا اسکورپیون تا جانی کیج ظاهر خواهند شد – دومی حتی پوست ژان کلود ون دام خودش را خواهد داشت. Mileena نیز به لیست اصلی باز خواهد گشت، در حالی که Kameo Fighters برای کمک به بازیکنان در طول مبارزه معرفی می شود. این یک بار دیگر تمام ویژگی های یک موفقیت بزرگ دیگر را دارد.

مورتال کمبت 1 در 19 سپتامبر 2023 در پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و متاسفانه نسخه Mortal Kombat PS4 وجود ندارد. با این حال، فهرستی بزرگ با هر جنگنده تایید شده مورتال کمبت 12 در فهرست، از جانی کیج تا ساب زیرو، ارائه خواهد شد.

قیمت پیش خرید بازی مورتال کمبت 1

در حالی که هنوز چند ماه مانده است، پیش‌سفارش‌ها اکنون در چندین خرده‌فروش فعال شده‌اند، برخی از آنها پاداش‌های بهتری نسبت به دیگران ارائه می‌دهند. برای کمک به درک این موضوع، ما تمام جزئیات پیش‌سفارش Mortal مورتال کمبت 12 را در زیر گردآوری کرده‌ایم، از جمله جایی که می‌توان مورتال کمبت 1 Premium Edition و همچنین نسخه بسیار پرطرفدار مورتال کمبت 12 Kollector’s Edition را پیدا کرد.

در حالی که ما مراقب هرگونه معامله یا پیشنهادهای ویژه پیش‌سفارش هستیم، ارزش دارد که از MSRP Mortal Kombat 1 در نسخه‌های مختلف آن آگاه باشیم. مور تال کمبت 1 در سه نسخه استاندارد، پریمیوم و Collector’s Edition به ترتیب با قیمت های 69.99، 109.99 و 249.99 دلار برای چهار پلتقرم پلی استیشن، ایکس باکس ، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید