سبد خرید

تیکن 8 و هر آن چیزی که باید راجبش بدونیم !

همه چیز راجب تیکن 8

فهرست مطالب

تیکن 8 قول داده که در فرنچایز تیکن غوغا به پا کند!

تیکن 8 یک بازی فوق‌العاده مورد انتظار برای هر جنگجوی مشتاق، اکنون برای بازی در دسترس است. با نوید یک بازی در فرنچایز شناخته شده بازی های مبارزه ای، هیجان زیادی پیرامون انتشار آن وجود داشت.

اکنون تیکن 8 منتشر شده است، می توانید از این صفحه استفاده کنید تا ببینید با تجربه ای که در دست دارید مطابقت دارد. به‌علاوه، می‌توانید تمام تریلرهایی را ببینید که برای برافروختن هیجان بازی.همه چیزهایی است که ما در مورد Tekken 8 می دانستیم.

تیکن 8 توقف تعقیب و گریز

  • تیکن 8 چیست ؟ هشتمین بازی اصلی تیکن و دهمین بازی کلی در این سری
  • کی منتشر شد ؟ 26 ژانویه 2024
  • روی چه پلتفرم هایی میشه بازی کرد ؟ PS5، Xbox Series X، Xbox Series S و PC
  • چه کسی آن را ساخته است ؟ باندای نامکو

تیکن 8 در 26 ژانویه 2024 برای PS5، Xbox Series X|S و PC منتشر شد.

علاوه بر این، تیکن 8 کاملاً کراس پلتفرم است، بنابراین صرف نظر از اینکه شما و دوستانتان در کدام کنسول بازی می‌کنید، می‌توانید در رینگ با آن مبارزه کنید.

با تاکیدی که بازی بر رقابت دارد و الهاماتی که از رویدادهای تحت رهبری جامعه مانند Tekken World Tour و EVO نشأت می‌گیرد، بخش آنلاین بازی رقابتی بهتر از قبل از بازیکنان پشتیبانی می‌کند. این به این دلیل است که تیکن 8 دارای نت کد بازگشتی است، یک پیشرفت بزرگ نسبت به تیکن 7 آنلاین که باید به اتصالات بسیار پایدارتر هنگام بازی آنلاین منجر شود.

تریلر بازی تیکن 8

جدیدترین تریلر بازی Tekken 8 بر روی حالت داستانی بازی، The Dark Awakens تمرکز دارد. چندین انیمیشن سینمایی شخصیت‌هایی را معرفی می‌کنند که هنوز در عمل ندیده‌ایم، از جمله تعامل بین جین و جون که لحن را برای حالت داستانی تعیین می‌کند. علاوه بر این، نگاهی به Devil Kazuya داریم که از Tekken 7 تغییر کرده است. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تریلرهای بیشتری از Tekken 8 را می‌توانید در کانال YouTube Bandai Namco و در کنار تریلرهای گیم‌پلی هر شخصیت اعلام‌شده پیدا کنید. تریلرهای کاراکترها با سرعت زیادی کاهش می یابند، بنابراین انتظار داشته باشید که با اعلام بازگشت جنگنده های جدید و بازگشت، این صفحه به روز شود.

با بازی جدید Tekken خط اصلی، بازیکنان ناامید هستند تا ببینند کدام شخصیت‌های قدیمی برای تجربه نسل فعلی بازخواهند گشت. اگرچه بسیاری از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران و شخصیت‌های اصلی داستان مانند جین کازاما و کازویا میشیما بازخواهند گشت، اما می‌توان انتظار داشت که تعداد انگشت شماری از مبارزان جدید با مجموعه‌های حرکتی کاملاً جدید ببینیم.

Tekken 8 environment تیکن 8

تمام کاراکتر های بازی تیکن 8

  • Jin Kazama
  • Kazuya Mishima
  • Jun Kazama
  • King
  • Paul Pheonix
  • Nina Williams
  • Ling Xiaoyu
  • Jack-8
  • Marshall Law
  • Leroy Smith
  • Lars Alexandersson
  • Asuka Kazama
  • Emilie “Lili” De Rochefort
  • Hwoarang
  • Bryan Fury
  • Claudio Serafino
  • Raven
  • Azucena
  • Yoshimitsu
  • Leo Kliesen
  • Dragunov
  • Shaheen
  • Kuma
  • Steve Fox
  • Feng Wei
  • Panda
  • Devil Jin
  • Alisa Bosconovitch
  • Lee Chaolan
  • Zafina
  • Feng Wei
  • Reina

همانطور که از بازی با ریسک بالایی مانند Tekken انتظار می رود، سطحی از تهاجمی و رقابت باید از طریق گیم پلی و مکانیک های همزمان منعکس شود. با این حال، هارادا طی مصاحبه ای با IGN اظهار داشت که “کلمه کلیدی برای انتقال مفهوم سیستم نبرد، تهاجمی است.”

اگرچه بازی‌های مبارزه‌ای هم‌اکنون با تهاجمی پیش می‌روند، اما انتظار می‌رود که Tekken 8 سریع و سخت باشد، مخصوصاً با معرفی چند مکانیک جدید و معرفی مجدد موارد مورد علاقه طرفداران.

حجم عظیمی از گیم پلی در Tekken 8 از جنبه رقابتی Tekken 7 الهام گرفته شده است، با تاکید ویژه بر استقبال طرفداران از منظر بیننده و نه فقط بازیکنان.

هارادا در همان مصاحبه ادامه داد که «فقط مهم نیست که یک بازی برای شخصی که آن را بازی می کند سرگرم کننده باشد. بازی کردن برای جذب و جذب افراد جدید باید سرگرم کننده به نظر برسد.” بنابراین اگرچه ممکن است گیم‌پلی فنی‌ترین و تهاجمی‌ترین بازی‌ای باشد که تا به امروز در یک عنوان Tekken تجربه کرده‌ایم، بازیکنان جدید نیز می‌توانند بدون داشتن تجربه قبلی با این فرنچایز از بازی لذت ببرند.

هارادا در یک پرسش و پاسخ 35 دقیقه‌ای که در فینال جهانی Tekken نمایش داده شد، جزئیات چند مکانیک گیم‌پلی جدیدی را که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند در Tekken 8 استفاده کنند را به اشتراک گذاشت و در کنار بحث در مورد چند مورد علاقه بازگشته و نحوه طراحی آنها برای تطبیق با تهاجمی جدید صحبت کرد. گیم پلی

Heat System یک نمونه بارز مکانیک جدید برای Tekken 8 است که شبیه به هنرهای خشم و درایوهای خشم عمل می کند، اما یک بار دیگر تهاجمی را که هارادا ناامیدانه معرفی می کند، تقویت می کند. یک نوار آبی زیر نوار سلامتی هر رقیب قرار می گیرد و در حین مبارزه پر می شود و پس از آماده شدن برای فعال شدن به رنگ بنفش در می آید. فعال کردن نوار حرارتی شما ورودی مشابهی با فعال کردن Rage Art یا Heat Engager با عنوان جدید دارد.

در طول دوره فعال که حدود 10 ثانیه طول می کشد، بازیکن می تواند Heat Dashes و Heat Smash را انجام دهد تا آسیب زیادی به حریف وارد کند. علاوه بر این، تمام حملات بازیکن منجر به آسیب تراشه می شود که به سلامت قابل بازیابی تبدیل می شود. در هر نقطه، بازیکن فعال می‌تواند باقیمانده Heat Bar خود را برای اجرای Heat Dash مصرف کند، که مانند Rage Drive عمل می‌کند.

ما همچنین می دانیم که Tekken 8 قرار است یک حالت انفرادی کاملاً جدید ارائه دهد که به نظر می رسد عملکردی مشابه با Battle Hub در Street Fighter 6 دارد. این حالت با عنوان “Arcade Quest” به بازیکنان امکان می دهد قبل از کاوش در هاب سبک آرکید یک آواتار ایجاد کنند. ، که در آن می توانید بازیکنان را به صورت آنلاین در نبردهای سبک مسابقات در کنار 1v1s به چالش بکشید و همچنین لباس های جدیدی برای مبارزان مورد علاقه خود ایجاد کنید.

بررسی بازی تیکن 8 از نگاه گاردیت

تقریباً 30 سال از زمانی که Tekken اصلی برای رویارویی با Virtua Fighter سگا وارد بازی‌های آرکید شد و نبردی یک دهه برای مبارزه با برتری را آغاز کرد، می‌گذرد. با ورود به پلی‌استیشن، تصاویر سه‌بعدی روان و دقیق بازی، شخصیت‌های دستگیر‌کننده و سیستم کنترل در دسترس، نسل جدیدی از طرفداران را به سبک بازی‌های مبارزه‌ای وارد کرد، و قسمت‌های بعدی بر اساس این اعتبارنامه‌های قوی ساخته شده‌اند، اگرچه همیشه تاثیر یکسانی ندارند. در حالی که Tekken 7 یک گام ظریف به جلو برای پاداش دادن به بازیکنان متعهد بود، Tekken 8 به نظر می رسد اولین تکرار در مدت زمان طولانی است که واقعاً جاه طلبی های خود را افزایش داده و تازه واردان را جذب می کند. نتیجه یک بازی ویدئویی هیجان انگیز است.

برای ناآشناها، Tekken 8 جدیدترین بازی از سری بازی‌های مبارزه‌ای است که توسط اسطوره آرکید Namco انجام شده است، که در آن گروهی از جنگجویان خودنمایی با شکوه برای برنده شدن در مسابقات King of Iron Fist در نبردهای تن به تن در یک میدان محصور به رقابت می‌پردازند. بازیکنان در حالت‌های Arcade و Story با حریفان متوالی سخت‌تر تحت کنترل کامپیوتری یا در مسابقات محلی یا آنلاین در مقابل یکدیگر مبارزه می‌کنند.

برخلاف بازی‌های مبارزه‌ای دوبعدی مانند Street Fighter، شخصیت‌ها می‌توانند به جای حرکت در هواپیمای دوبعدی، دور یکدیگر حلقه بزنند و حس عمق را به آن‌ها اضافه کنند. سیستم مبارزه نیز بسیار متفاوت است. Tekken از چهار دکمه استفاده می‌کند که هر کدام یک اندام متفاوت را کنترل می‌کنند، بنابراین مجموعه حرکت اصلی دو ضربه و دو مشت است، در حالی که با فشار دادن دو با هم به پرتاب‌ها دسترسی پیدا می‌کند. فشار دکمه‌ها را می‌توان به صورت زنجیره‌ای زنجیره‌ای کرد تا به ترکیب‌های قوی‌تر (ترکیب‌های ترکیبی) دسترسی پیدا کرد، با فشار دادن جهت کوتاه و بلند روی چوب آنالوگ یا D-pad که نیروی بیشتری را اضافه می‌کند. تاکتیک‌ها از تلنگر زدن به حریف با ضربات و ضربه‌های سریع، پوشیدن دفاع‌ها تا به هوا بردن آنها و شعبده بازی کردن با آنها مانند یک مجری سیرک دیوانه متغیر است.

هر مبارز سبک خاص خود را دارد و هنرهای رزمی واقعی را با حملات شبه جادویی ترکیب می کند. داستان مضحکی در مورد خانواده متخاصم میشیما وجود دارد که به نوعی مانند رویز در جانشینی هستند، اما با کشتی‌گیری و پرتاب کردن یکدیگر به آتشفشان‌ها بیشتر. یکی از شخصیت های بازی یک پاندا غول پیکر است. این تقریباً همه چیزهایی است که باید بدانید.

اگر به نظر یادگاری از دوران گذشته است، هم هست و هم نیست. Tekken 8 یک شگفتی گرافیکی و تکنولوژیکی است، 32 شخصیت آن با جزئیات درخشان، متحرک پیچیده و مملو از شخصیت و تکان دهنده است. مبارزانی کهنه کار مانند جنگجوی سرکش خیابانی آمریکایی، پل فینیکس و افسر روانی حفاظت از حیات وحش جون کازاما (که پس از یک غیبت طولانی بازمی گردد)، و همچنین سه تازه وارد ویکتور، رینا و شرور قهوه آشفته آزوسنا وجود دارند. همه ظاهر و احساسی باورنکردنی دارند: نینا ویلیامز با لباس بنفش منگوله‌دار، سرگئی دراگونوف با چکمه‌های دوچرخه‌سواری پاشنه‌بلندش، سایبورگ هیولایی جک-8 که مشت‌های متحرک سایبورد را به همراه دارد.

با چنین فهرست بزرگی، شخصیت‌ها می‌توانند احساس یکسانی داشته باشند، اما تنوع واقعی در اینجا وجود دارد، بنابراین می‌توانید به‌عنوان اندروید بیشوجو آلیسا بوسکونوویچ با نیروی جت در هوا بچرخید یا در حال خزیدن ترسناک رتیل زافینا باشید. ترکیب‌ها نمایش نوری تماشایی از شعله‌های آتش و امواج انرژی تپنده دارند. جلوه‌های صوتی با ضربات محکم استخوان یا ضربه‌های شلاقی که هر حرکتی را همراهی می‌کنند، لذت بخش هستند. نیروی هسته ای محض یک ضربه کینگ سوپلکس یا ضربه لی چائولان به فک از بلندگوها مانند صحنه مبارزه برادران شاو دیوانه با حداکثر صدا طنین انداز می شود.

برای موفقیت Tekken 8 دو ویژگی کاملاً جدید حیاتی است: Heat و Arcade Quest. سیستم Heat که از طریق دکمه شانه سمت راست قابل دسترسی است، جنگنده شما را برای مدت کوتاهی سوپرشارژ می کند و به آنها حرکات Smash ویرانگر می دهد و همچنین تضمین می کند که حملات منظم حتی زمانی که حریف در حال مسدود کردن است آسیب می زند. با این حال، گرما فقط یک بار در یک مسابقه قابل دسترسی است، بنابراین همه چیز مربوط به زمان بندی است: آیا آن را برای شروع غالب زودهنگام می کنید، یا آن را به عنوان نوعی کارت «برون شدن از شکست» برای زمانی که در حال ضربه خوردن هستید ذخیره می کنید؟

در حالت دوم، Tekken 8 همچنین از یک برداشت جدید از سیستم Rage که در Tekken 6 معرفی شده است، استفاده می‌کند که وقتی سلامتی شما به زیر یک نقطه خاص می‌رسد، قدرت بیشتری به حرکات شما می‌افزاید. در این بازی شما همچنین می توانید از Rage Art شخصیت خود استفاده کنید، یک حرکت فوق العاده خاص و دیدنی که حریف شما را ویران می کند. مورد علاقه من تا اینجای کار، انبوه ضربه های بزرگ برایان فیوری است که به یک یونجه با هدایت لیزری ختم می شود که می تواند ماه را از مدار خارج کند. در حالی که Rage کاملاً پوسته آبی Mario Kart از سیم‌های مبارزه‌ای نیست، اما همچنان شما را با نگرش هرگز نگویید که می‌تواند به طرز هیجان‌انگیزی مسابقات را در ثانیه‌های پایانی ورق‌خورده ببینید.

سپس Arcade Quest، نوعی حالت آموزش نقش آفرینی روایی وجود دارد. شما یک آواتار ایجاد می‌کنید، سپس به اطراف کاخ‌های سکه‌ای سفر می‌کنید و با شخصیت‌های غیربازیکن مبارزه می‌کنید که به شما نکات و تشویق می‌دهند و در حین حرکت به شما در حرکات کلیدی و ترکیب‌های ترکیبی آموزش می‌دهند. برنده شدن در مسابقات و شکست دادن چالش‌های خاص، آیتم‌ها و جوایز جدیدی را باز می‌کند و این را به یک روش بسیار سرگرم‌کننده و بسیار مؤثر برای یادگیری تبدیل می‌کند.

همچنین یک پیش‌نمایش خوب از حالت چند نفره آنلاین است که به شما امکان می‌دهد آواتار خود را به یک دنیای پرجنب‌وجوش معروف به Fight Lounge (که به نظر می‌رسد باشگاه‌های زیادی که در آن بوده‌ام) ببرید، با بازیکنان دیگر ملاقات کنید و آنها را برای دوئل به چالش بکشید. یک سیستم چت وجود دارد، و مکان‌هایی برای سفارشی کردن کاراکتر یا سرگرم شدن در بازی‌های سبک Tekken Ball، پاسخ بازی به والیبال وجود دارد. من عاشق تلاش برای یادآوری حس بازی‌های آرکید در دهه‌های 1980 و 1990، با تأکید شدید بر رقابت دوستانه و همراهی هستم. در واقع، مایکل موری، تهیه‌کننده Tekken 8، آن را «نامه‌ای عاشقانه به فرهنگ بازی‌ها» نامیده است.

به عنوان فردی که از سال 1995 بازی Tekken را بازی کرده است، که یک بار کنترلر پلی استیشن را در تکن 2 در تلاش برای شکست دادن کازویا میشیما تکه تکه کرد و به عنوان یک روزنامه نگار جوان بازی، اغلب خود را در اتاق بازی رسمی مجله پلی استیشن می دید که اسکرین شات های بی شماری از هلیکوپتر یوشیمیتسو می گرفت. Stomp, Tekken 8 یک لذت ارگیاستیک است. هم آشنا و هم جدید، عجیب و غریب و شهودی است، و همان کاری را می‌کند که همه بازی‌های مبارزه‌ای عالی انجام می‌دهند: وقتی یک سری حرکات گریزان را به جلوه‌ای تقریباً باله می‌کشید، به شما احساس باورنکردنی می‌دهد. Tekken قبلاً توسط کهنه‌سربازان Street Fighter و Virtua Fighter به عنوان یک نمایش‌دهنده نمایشی رد می‌شد، ترکیب‌های آن بیش از حد خودکار و غیرقابل بیان می‌دانستند. اما عناوین بعدی Tekken لایه‌های ظریفی از پیچیدگی را اضافه کردند و اکنون Tekken 8 می‌خواهد همه ببینند که چگونه کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید