سبد خرید

فاینال فانتزی 16و هیجان کارگردان آن از دیدن کارهای غیرمنتظره ای که بازیکنان در نبرد انجام می دهند.

Final Fantasy 16

فهرست مطالب

مبارزات Final Fantasy 16 (فاینال فانتزی 16) سریع، پر هرج و مرج و مهمتر از همه سرگرم کننده است

مبارزات فاینال فانتزی 16 سریع، پر هرج و مرج و مهمتر از همه سرگرم کننده است.ترکیب‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد، و فقط در طعم کوچک اکشن در طول سفر داستانی من به دفتر Square Enix در توکیو، ژاپن. تنوع زیادی در تنظیم توانایی‌های رزمی کلایو دیدم. نمی‌توانم صبر کنم تا ببینید دیگران در بازی چه می کنند.

من همچنین شاهد بازی ریوتا سوزوکی، کارگردان جنگی در برخی از چالش‌برانگیزترین برخوردهای بازی بودم. جای تعجب نیست که او در 20 دقیقه‌ای که بازی کرد، شاید یکی دو ضربه دریافت کرد.او از ترکیب‌هایی استفاده می‌کرد که من واقعاً درک نمی‌کردم. او در زمان بسیار کمی از بازی که من به آن دسترسی داشتم بازی می‌کرد

– و این مرا به این فکر انداخت: آیا او هیجان‌زده است که ببیند بازیکنان با مبارزات فاینال فانتزی 16 چه می‌کنند؟

سوزوکی به من می‌گوید: «همیشه سعی کرده‌ام به بازیکنان آزادی زیادی در مورد کنترل‌ها و اکشن‌های بازی بدهم و گزینه‌های زیادی را در اختیار آنها بگذارم که می‌توانند انتخاب کنند و سپس کار خودشان را انجام دهند.»

“بنابراین من انتظار دارم که کارهای عجیب و غریب زیادی با توانایی های خاصی انجام دهند. نمی‌توانم بگویم این توانایی‌ها چیست، اما در حال حاضر چند ایده دارم، زیرا بسیاری از چیزها را در این راه باز گذاشته‌ام.

من واقعاً هیجان زده هستم که ببینم بازیکنان با آنها چه خواهند کرد. قطعاً چیزهایی وجود دارد که انتظارش را نداشتم. اما دوست دارم آن چیزها را در آنجا قرار دهم تا آنها چیزهایی برای بازی داشته باشند و من را غافلگیر کنند.وقتی آنها کارهایی را انجام می دهند که من انتظارش را داشتم، من خوشحال می شوم، اما همچنین وقتی آنها […] کاری را انجام می دهند که کاملاً غیرمنتظره است، واقعا خوشحال می شوم. این یکی از چیزهای هیجان انگیز در مورد یک توسعه دهنده است.”

مانند سوزوکی، من مشتاقانه منتظرم تا ببینم بازیکنان بسیار پیشرفته‌تر با مبارزات فاینال فانتزی 16 چه می‌کنند و خوشبختانه کمتر از یک ماه دیگر فرصت داریم.

برای آموزش های بیشتر و خبر های بروز گیم و تکنولوژی بلاگ آموزشی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید