سبد خرید

سونی انتظار دارد بیش از 108 میلیون کنسول PS5 در این نسل بفروشد

سونی PS5

فهرست مطالب

PS5 که در حال حاضر پرفروش‌ترین کنسول برای ماه‌هاست، سونی می‌گوید که انتظار دارد PS5 در طول عمر خود به 108 میلیون واحد برسد

جیم رایان، مدیر عامل سونی، اکنون که رکود عرضه ناشی از کووید به پایان رسیده است، در مورد فروش PS5 احساس خوش‌بینی می‌کند و این جعبه کوچک در واقع در قفسه‌های فروشگاه‌ها یافت می‌شود.

با توجه به اینکه سونی باید 70 میلیون PS5 دیگر بفروشد تا این اتفاق بیفتد، این بحث بسیار سختی است. اعداد اخیر نشان می دهد که این شرکت احتمالاً در حال حاضر بالای 40 میلیون نفر است و کنسول هایی مانند کیک های داغ در بازارهای کلیدی در حال حاضر که عرضه افزایش یافته است به فروش می رسند.

رایان، در یک پخش اینترنتی خلاصه کسب و کار بازی‌ها و پرسش و پاسخ متعاقب آن (با تشکر، TweakTown)، توضیح داد که چگونه شرکت را در رسیدن به این برآورد جسورانه می‌بیند و اظهار داشت:

فکر می‌کنم 70 میلیون نفر، پایگاه کاربری موجود پلی‌استیشن 4 است، و در حالی که امیدواریم تعداد زیادی از این افراد را تبدیل کنیم، قطعاً در آوردن تعداد زیادی از گیمرهایی که پلی‌استیشن ندارند، هدف قرار خواهیم داد و قطعاً موفق خواهیم بود. 4، و در بسیاری از موارد، که هرگز مالک پلی استیشن نبوده اند.”

نظر شما در مورد اعداد آقای رایان چیست و آیا باید به طور خاص قسمت 108 را مطالعه کنیم؟

برای آموزش های بیشتر و اخبار بروز گیم و تکنولوژی به بخش بلاگ آموزشی بروید.

دیدگاهتان را بنویسید