سبد خرید

Tekken 8 برایان فیوری باز می گردد

Tekken 8

فهرست مطالب

Tekken 8 مبارز دیگری را معرفی کرد که به بازی بازگشته است، کیک بوکسور سایبرنتیک با خنده دیوانه‌وار، برایان فیوری.

Bandai Namco دوباره به فهرست شخصیت‌های Tekken 8 را می‌کند و کیک بوکسور سادیستی برایان فیوری آخرین مبارزی است که به این فرنچایز بازگشته است. این اولین بازی که در مسابقات بازی های مبارزه ای Combo Breaker 2023 در ایلینوی، ایالات متحده آمریکا اعلام شد، پس از اعلام Hwoarang در اوایل ماه مه 2023 انجام شد.

افشای برایان فیوری به طور تصادفی زودتر از حد انتظار فاش شد، زمانی که تریلر یک روز زودتر در صفحه توییتر Bandai Namco Europe منتشر شد – احتمالاً به دلیل سردرگمی در مورد تاریخ ها و مناطق زمانی. کارگردان سریال Tekken Kasuhiro Harada و تهیه کننده مایکل موری از این اتفاق ابراز ناراحتی کردند.

هارادا در توییتی که از آن زمان حذف شد، گفت: «به همین دلیل است که من سال‌ها پیش به شما هشدار دادم که روی تایمر پست نکنید. این زوج به خارج از کشور به Combo Breaker سفر کرده بودند تا از تریلر در اوج فینال Tekken 7 رونمایی کنند.

قبل از اعلام برایان فیوری و هوارنگ، باندای نامکو بازگشت لیلی، آسوکا کازاما و لروی اسمیت را تایید کرده بود.

در پیش‌نمایش عملی بازی Tekken 8 توسط GamesHub، ما متوجه شدیم که بازی چقدر سریع‌تر و انفجاری‌تر احساس می‌شود – حتی در مقایسه با نسخه‌های قبلی سریع‌تر و انفجاری‌اش. این عمدتاً به این دلیل است که Tekken 8 به طور کامل فرنچایز را از ابتدا بازسازی می کند، با تمرکز بر دیدن و تماشای بازی دیدنی تر.

Tekken 8 در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اگرچه می‌دانیم که این بازی برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

تمام کاراکتر های Tekken 8 آپدیت تا می 2023 :

برای آموزش های بیشتر و جدیدترین خبر های بازی و تکنولوژی به بلاگ آموزشی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید