سبد خرید

ساخت اکانت استیم صفر تا 100

ساخت اکانت اسیتم

فهرست مطالب

آموزش ساخت اکانت استیم

ساخت اکانت استیم در دنیای امروز برای عاشقان گیم از همه چیز واجب تره ممکنه بپرسید چرا؟

برای اینکه دقیق تر پاسخ سوال شما را بدم می توانم بگویم تقریبا چندین سال است که بازی های آنلاین به شدت دنیای گیم را اشغال کرده اند. تا حدی که بسیار مشاهده می کنیم انواع تورنومنت های جهانی با جوایز بسیار ارزنده برگزار می شود. اقبال به سمت بازی های آنلاین بیشتر و بیشتر می شود حتی کمپانی های بزرگ مثل سونی هم انواع تایتل های آنلاین را برای سال های بعد برنامه ریزی کرده است.

پس از اینکه نقش بازی های آنلاین را متوجه شدیم باید اشاره بکنم بزرگترین پلتفرم بازی های آنلاین که روزانه میلیون ها نفر باهم بازی می کنند چیزی نیست جز استیم!

در این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی کامل آن روش ساخت اکانت استیم را هم آموزش بدهیم.

استیم چیست؟

استیم پلتفرمی آنلاین برای دانلود بازی، ارتباط با دوستان حین بازی و جمع آوری تروفی های مخصوص هر بازی می باشد. طبق آخرین گزارشات پلتفرم استیم حدود 34000 تایل بازی آنلاین در خود جای داده است. بازی های استیم هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی موجود می باشند.

این شرکت حدود 132 میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد.

استیم برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس فعال است و می توانید از هر سیستم عاملی که دارید بازی خودتان را پیدا کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید.

نحوه ساخت اکانت استیم

  • به سایت استیم مراجعه کنید.
  • اقدام به دانلود نرم افزار استیم روی سیستم عامل خود بکنید.
  • پس از دانلود اقدام به نصب نرم افزار استیم کنید ( نصب سختی نداره همون next next خودمون ) 🙂
  • پس از نصب و اجرا برنامه میرسیم به صفحه ساخت اکانت استیم. بر روی Create a free account کلیک نمایید.
  • سپس ایمیل خود را در فیلد اول وارد کرده و تکرار ایمیل را در فیلد دوم وارد کنید. قسمت کشور یا ریجن که بسیار مهم می باشد را بر روی ایران نگذارید. ترجیحا آمریکا ( United State ) اما بعضی ها معتقدن کشور ترکیه یا آرژانتین هم مناسب هست.
  • تیک من ربات نیستم و بالای 13 سال دارم را هم بزنید.
  • در نهایت بر روی من بالاتر از 16 سال دارم هم کلیک کنید.

علت اهمیت ریجن در خرید گیفت کارت استیم و شارژ حساب یا اکانت استیم شما مشخص می شود زمانیکه اقدام به خرید گیفت کارت استیم می نمایید حتما باید ریجن اکانت شما با ریجن گیفت کارت شما یکی باشد در غیر اینصورت احتمال شارژ نشدن یا سوخت گیفت کارت بسیار بالاست

مشکلات این مرحله استیم هنگام ساخت اکانت :

ممکن است در این مرحله به چند مشکل برخورد کنید اما توجه کنید حتما تمام فیلد هارا خودتان وارد کنید و چیزی کپی و پیست نکنید و از نرم افزاز های dns changer استفاده کنید که درصد مشکل شما را خیلی کم می کند یا می توانید از سایت استیم ساخت اکانت استفاده کنید از این لینک . دقیقا روش های نصب مشابه نرم افزار استم می باشد نگران نباشید. اما اگر باز هم در این قسمت اروری دریافت کردید از ویدیو رفع خطای استیم در هنگام ثبت نام استفاده کنید.

  • پس از ثبت نام شما لینک فعال سازی در ایمیل دریافت می کنید سپس باید در قسمت صندوق ایمیل خود لینک استیم را کلیک و تاییدیه ایمیل را کامل انجام دهید.
  • حال رمز وارد کرده و تایید کنید.
  • به راحتی از قسمت لاگین نرم افزار فیلد اول ایمیل ثبت نام و فیلد دوم رمز عبور را وارد کنید ممکن است استیم در مرحله بعد کد فعال سازی به ایمل شما ارسال کند که آن کد را از صندوق ایمیل یادداشت کنید و در فیلد برنامه وارد کنید همین. وارد اکانت استیم خود شده و از امکانات آن استفاده نمایید.

استیم میزبان هزاران بازی مختلف برای شارژ استیم خود می توانید گیفت کارت های استیم را خریداری کرده از این قسمت و به راحتی بازی مورد نظر خودتان را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید