سبد خرید

آموزش شارژ حساب اسپاتیفای صفر تا 100 | وان گیفت کارت

آموزش شارژ حساب اسپاتیفای 2

فهرست مطالب

آموزش شارژ حساب اسپاتیفای بدرد چه کسانی می خورد؟

  • کسانی که قصد خرید حساب پریمیوم اسپاتیفای را دارند.
  • کسانی که گیفت کارت اسپاتیفای خریداری کرده اند و نمی دانند کجا استفاده کنند:)
  • کسانی که هوس استفاده و بدون محدودیت از بهترین سرویس موسیقی دنیا را کرده اند.

با ما در این مقاله همراه باشید تا ریز و درشت سرویس موسیقی اسپاتیفای را بررسی کنیم و نحوه شارژ حساب اسپاتیفای را با گیفت کارت آموزش بدهیم.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای به ساده ترین بیان ممکن محبوب ترین سرویس پخش موسیقی آنلاین می باشد. این شرکت سوئدی با بیش از 530 میلیون کاربر فعال و حدود 220 میلیون کاربر ویژه (پریمیوم) بر قله سرویس های پخش و استریم موسیقی ایستاده است.

اسپاتیفای ارائه دهنده ی آثار دیجیتال صوتی با حق کپی رایت برای هنرمند می باشد. حدود 100 میلیون موسیقی و 5 میلیون پادکست در مخزن اسپاتیفای وجود دارد کافیست جستجو کنید، پیدا کنید و لذت ببرید.

این شرکت بر اساس تعداد استریم های هر موسیقی، درصدی را به هنرمند پرداخت می کند تقریبا 70 درصد درآمد اسپاتیفای بین صاحبان اثر تقسیم می شود.

سروس پریمیوم چه فرقی با سرویس رایگان اسپاتقای می کند؟

شما به عنوان کاربر رایگان یا اصطلاحا فریمیوم امکان گوش دادن به انواع موسیقی را دارید اما حساب رایگان شامل یکسری محدویدت ها می باشد به طور مثال شما حتما باید به صورت آنلاین به موسیقی گوش بدهید یا هنگام زدن دکمه Next آهنگ ها به صورت شافل برای شما پخش می شود همچنین تبلیغات بین موسیقی پخش می شود و از همه مهمتر محتوای موسیقی با کیفیت ماکسیمم استریم نمی شود اما راه حلی بسیار ساده وجود دارد. ارتقای سرویس رایگان خود به پریمیوم.

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای امکاناتی نظیر:

  • موسیقی و پادکست بدون آگهی و تبلیغات
  • بی نهایت رد کردن موسیقی
  • موسیقی با کیفیت بالاتر
  • امکان گوش دادن به هزارن موسیقی آفلاین

به مشترکین خود ارائه می کند.

چگونه حساب اسپاتیفای را شارژ و به حساب پریمیوم تغییر بدهیم؟

برای تغییر حساب رایگان به ویژه یا پریمیوم ابتدا باید اکانت اسپاتیفای خودتان را شارژ کنید. این کار برای کاربران خارجی بسیار ساده با کارت های اعتباری بین المللی یا درگاه های خارجی مثل paypal و … صورت می پذیرد.

اما کاربران ایرانی با توجه به شرایط موجود و تحریم های گسترده، خرید از سایت های خارجی برای آنها بسیار سخت و هزینه بر است، راه حل این مسئله به بهترین شکل ممکن کارت های هدیه یا گیفت کارت ها هستند که در عین سادگی امنیتی بالا را فراهم می کنند علاوه بر این شما کاربران ایرانی نیز می توانید با خرید آنها انواع حساب های دیجیتال خود مثل اسپاتیفای را شارژ نمایید.

سایت وان گیفت کارت ارائه دهنده انواع گیفت کارت برای شما هم میهنان عزیز؛ انواع کارت های هدیه اسپاتیفای را فراهم کرده است از فروشگاه می توانید اقدام به خرید نمایید.

آموزش شارژ حساب اسپاتیفای :

  • برای شارژ حساب اسپاتیفای به لینک اسپایتفای Redeem بروید.
  • کد خریداری شده از گیفت کارت اسپاتیفای را در فیلد Redeem پر کنید.
  • بر روی Redeem کلیک کنید

انواع طرح های اشتراک ویژه اسپاتیفای :

طرح های اشتراک پریمیوم از طرح های انفرادی 1 ماهه 3 ماهه 6 و 12 ماهه شروع می شود و به طرح های دو نفره یا چند نفره می رسد در آخر هم طرح اشتراک دانشجویی اسپاتیفای با تخفیف موجود می باشد

قوانین و مقررات شارژ حساب اسپاتیفای :

خیلی مهم :برای شارژ حساب اسپاتیفای حتما ریجن یا منطقه حساب کاربری خودتان را چک کنید ( از این قسمت) زیرا گیفت کارت اسپاتیفای تنها بر روی ریجن یا منطقه حساب کاربری شما فعال می شود . مثلا اگر ریجن حساب کاربری من بر روی ایالات متحده آمریکا باشد حتما باید گیفت کارت اسپاتیفای آمریکا خریداری کنم.

شارژ حساب اسپاتیفای با گیفت کارت تنها بر روی پلن های Individual یا انفرادی کار می کند و بر روی پلن های چند نفره یا تخفیف خورده اعمال نمی شود.

کد های اسپاتیفای ترکیبی از حروف بزرگ/ کوچک و عدد می باشد در وارد کردن کد نهایت دقت را به خرج بدهید.

برای اخبار مهم گیم و تکنولوژی و آموزش های شارژ حساب های مختلف اینجا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید